Wednesday, October 24, 2018

Pasang Awning Rumah Part 2

Dekat blog yang ini aku tempek gambar2 awning dah siap dipasang selama tiga hari. Buat masa ini kalau ada bocor, linking masa hujan company akan datang untuk betulkan. So far takde masalah banyak pun, bocor sikit2 bila hujan jadi diorang datang repair masalah selesai dah. 


Pandangan hadapan rumah. 

So ni awning di bawah depan rumah. Jadi dengan adanya awning ni maka terlindunglah kereta hijo ni dari panas dan hujan :))) Nak jemur pakaian pun tak risau kena hujan atau tempias. 

Sebelum pasang...Yang ni bahagian bawah sisi rumah, memang kalau hujan lebat kena angin kencang pasti air masuk ke dalam tingkap huhuhu. 


Jadi bila dah pasang barulah tak de air hujan termasuk ke dalam rumah ngeh ngeh ngeh.... 

Yang ni bahagian atas rumah. 

Kat bahagian belakang sisi rumah memang dah ada porch dan balkoni dibuat oleh developer sebelum ni. Jadi tempat sidai baju sementara masa tunggu awning siap semuanya. 


Jadi sesiapa berminat nak tau company yang bertanggungjawab pasang awning rumah kami boleh rujuk di FB page AP Works Industry  

atau contact no hp 0172771987. 



11 comments:

  1. nak tanya betul ke rumah tanpa bumbung ni panas sikit & aircond banyak run dari biasa.apa kesannya bila pakai awning ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejuk juga, sikit rumah sebab sinaran matahari tak terus kena bahagian rumah dah ada awning tu

      Delete
  2. ni warna apa? silver kata. saya nak baut acp warna gold cantik ke

    ReplyDelete
  3. hi brp kos utk car porch sj?

    ReplyDelete

Ramadhan 1445 Tahun 2024