Monday, March 12, 2018

Update blog bersawang!!

Memandangkan sibuk untuk menanda assignment pelajar dan menyiapkan markah maka aku saja abaikan blog ni. Takde idea nak tulis atau update... Jadi kat sini aku tempelkan gambar2 sepanjang berminggu yang lalu sepanjang bulan Februari lepas. 

Bawah ni kebetulan ada sedara buat kenduri kahwin anak dia di taman berhampiran stadium Paroi. Mak dan ayah datang sekali dari Johor. 

Baru lepas makan kenduri, duduk lepak kejap. Tumggu pakcik sedara (adik ayah) datang nak sembang. 

Si Ilhan amna nak duduk diam, payah nak amik gambar sekali. 

Hah tu dia, sekali pak cik aku datang sembang mak aii. Pakcik aku ni dah bersara dari berkhidmat RTM tahun lepas. Baru aku perasan, adik beradik ayah ramai dah jadi persara sekarang ni. 

Kenduri kahwin pun ada sediakan makanan goreng panas2 macam pisang, keledek dan sukun. 

Baru nampak Qaireen kemas sikit bila dah tocang ikat rambut tu. 

Bila Ady balik rumah baru di Rantau, kitorang pun pakat nak tidur di rumah dia. Ni ler first time kitorang tidur rumah dia. 

Malam tu aktiviti kitorang bakar otak2 mak ayah bawak dari Johor.

Jadi kita bakar, kita bakar!!


Sedap makan panas2 cam ni, best betul!!

Hah nganga besar mulut Umar makan otak2. Feberet anak2 ni.

Main bara sungguh, kak Lela gigih abiskan bakar otak2 ni. 

Wajah2 happy dapat makan otak2. 

Pagi tu, lepas sarapan Ady dah start nak potong rumput. 

Menarik mesin rumput tu yek, husband pun tertarik. Raa macam nak ada satu kat rumah sendiri. Takde lah penat mengunting ye. 


Itulah je update aku untuk kali ini... 
Kbai...



No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024