Wednesday, September 2, 2020

Kenduri kesyukuran di rumah Hardy

 Alhamdulilah selesai dah kenduri ni sebulan yang lepas, aku je lambat update hahaha. Abang aku pindah ke tempat baru dia bekerja. Memang dekat dengan tempat kerja sebab duduk dalam kuarters. Jadi dia buat majlis doa selamat utuk staf2 dan saudara yang tinggal berdekatan di sekitar 

Majlis bermula lepas Isyak. Ramai yang hadir dalam 70 orang. 

Selesai bacaan doa selamat, jadi selamat menjamu selera. 

Ada nasi dan lauk pauk. 
Kuih muih macam2 jenis kuih talam, makcik aku bawa dari banting. 




Tuan rumah sibuk sana sini layan tetamu datang. 

Danial Ammar, my youngest nephew. 

Acara potong kek pulak 

abang dan adik ipar. Hahaha

Aku pon join sekaki. Nk potong kek juga. Sedap kek tu. 
mak sedara aku buat. Nyummmm!!





No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024