Thursday, March 12, 2015

Iklan Nuffnang kembali 'mengganas'!!

Actually paling banyak blog aku pernah dapat BE dari Nuffnang adalah dlm 15-18 iklan dalam satu masa. Entah macammana bulan Februari aku tetiba gatal buat resume balik hehe maksud aku cuba update tentang profile blog aku dlm Nuffnang.

Pastu dua hari kemudian terus turun tinggal 2, 3 je iklan yang update di BE aku huhuhu.... T_T tapi aku pikir positif je, maybe admin Nuffnang kena tgk platform apa yang sesuai utk adtiviser dalam blog seseorang kan... Yang penting mesti ada sifat sabar banyak2.

Dan tak sangka arini tetiba je terus melompat jadi 25 BE dalam blog ni, ini paling banyak aku dapat setakat ni. Wah bagusnya ngeh ngeh ngeh!! Aku pernah baca ada iklan Nuffnang dalam blog lain mengganas dekat 30 ++.


Paling seronok bila ada advertiser yang berikan rm1.++. Itu pun dah cukup seronok kan... Sambil2 kita berblog dapat juga income sikit2 di situ kan, inshaAllah. 


Nanti hopefully uoalls rajin2 ler klik pada iklan kat blog aku yek hehehe :P


P/s: Kan best kalau Cidos kat politeknik pun boleh buat macam tu. Semangat sikit lecture dan student nak log in selalu kan kan kan!!

Kabai....



No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024