Sunday, April 2, 2017

Cak Cak Che TA di Seremban 2

Aku memang follower IG Che Ta dari sebelum dia kahwin dengan Zain Saidin lagi. Memang suka tengok dia berlakon terutama dalam siri Kiah Pekasam. Husband pun peminat dia kui kui kui. Bila Che Ta bagitau nak datang ke Seremban 2 pada 1 April 2017 atas promosi produk2 by RCW aku pun register untuk book 1 seat untuk hari tersebut selepas husband izinkan.

Tiket RM50 untuk masuk, siap sekali dengan goodies bag dan jamuan makanan. 
Stokis yang mengelolakan adalah Puan Abiza. Dia adalah Top Stokis produk2 by RCW di negeri Sembilan ni. 

Aku sampai on time, kat dalam audience adalah dalam 50 orang yang dah sampai dalam restorant ni. Aircond tak terasa sebab mungkin dah ramai orang, power tak support. Che Ta belum sampai lagi. 

Tak sampai 10 minit, akhirnya Che Ta Sampai, dengan manager dia. 

Dia masuk jer, terus semua dok klik klik klik gambar dan handphone amik gambar dia kui kui kui. Lawa beb!! So selepas berkenalan maka sesi penerangan produk2 Che Ta berlangsung. Antara penerangan dia tentang Perfume Precious, Perfume Gorgeous, Pencuci Goyang Segar dan Jus Goyang Rapat. 

 Credit to FB Cak Cak Che TA
Semua yang datang pakat2 tambah gambar primadona Che Ta ni.

Credit to FB Cak Cak Che TA

Che TA bagi semangat untuk berniaga, dia share pengalaman dia sepanjang pembabitan dunia seni dalam 10 tahun dia mampu beli rumah dalam harga sejuta. Tapi apabila Che Ta start mengeluarkan produk sendiri, dengan perniagaan produk tak sampai setahun sahaja, dia mampu beli rumah harga 5 juta!! Huiyooo jauh beza betul anggaran masa dan jumlah yang diperolehi kannn....... Betullah rezeki kan banyak datang dari berniaga jika betul usaha dan matlamatnya. 


Sesi potong kek daripada Abiza Group Stokis, bersama dengan Puan Abiza. 

Lepas tu ada sesi cabutan no bertuah. Dan penyampaian hadiah untuk TOP AGENT RCW. Dapat hadiah Habib Jewel tuh!!

Gelak besor Che ta!!

 Lepas tu ada sesi bergambar dengan Che Ta, aku malas nak bergambar terus keluar ke khemah untuk makan ler apalagi kui kui kui. Kat dalam panas, aircond tak terasa. Kat luar ni baru lepas hujan jadi sejuk jer.... Depan kedai nampak Mydin S2. 

 Macam2 makanan ada, mee kari, nasi goreng, salad. Tapi aku kenyang makan tengahari tadi. Cuma makan sandwich dan desert jek. Air dia magnehnyer...erk.


Sempat lagi berpossing sebelum Che Ta balik KL. 

Ni objektif aku datang event ni, nak maik stok minyak wangi dan pencuci goyang segar.

Ok, aku dah register jadi ejen dia. So kalau uoalls kat luar sana berminat nak dapatkan produk2 RCW seperti minyak Wangi Precious dan Pencuci Goyang Segar boleh jer pm aku yek hehehe. 

Jus goyang rapat pun ada, limited sikit. Bagus untuk wanita di luar sana nak tambah tenaga dalaman. 
Aku syorkan minum ni sebab aku rasa jus ni sangat ok compare jus produk2 lain. Memang terbaek!!


PM / SMS/ WHATSAPP
 HASNY
 012 7597929.



2 comments:

  1. Replies
    1. boleh contact di pn abiza azhar untuk sekitar Seremban area.
      https://www.facebook.com/Abiza-azhar-online-garage-746514885442144/

      Delete

Ramadhan 1445 Tahun 2024