Thursday, December 26, 2013

Tupperware Draw Celebration di RKC

Pada 20 Disember 2013, bertempat di Royal Klang Club, Mega Ace (Tupperware Branch Center saya) telah adakan jamuan untuk Macau Achiever, Sales Achiever dan tentunya cabutan bertuah untuk director-director yang bernaung di bawah BC Mega Ace, Klang.


Saya tiba agak lambat sedikit sebab kebetulan terjumpa mak saudara yang datang dari Banting ke Kelana Jaya. Jadi borak-borak kejap sehingga Kak Kasmah call saya sama ada jadi datang ke tak?? Opss!! terlewat pulak. 

Sampai-sampai je tetiba nama Hasny disebut oleh Kim untuk sales lebih 7k bagi bulan November. Kelam kabut ke depan ambil hamper. Jadi kalau tengok kat hadapan, memang berlambak-lambak hamper tupperware untuk diberikan kepada mereka yang bertuah!




Jamuan makan hari disediakan oleh Mega Ace untuk semua jemputan. Kebetulan dah makan awal jadi bagi Qaireen dan Umar jelah makan. Itu pun sedikit sebab diorang dah kenyang. Jadi selepas makan sambung balik program. 



Tengok meja mana yang paling banyak kumpul hamper tupperware :P



Alhamdulilah, saya qualified dan dapat tiket ke Macau sempena Tupperware ASIA PACIFIC CONFERENCE 2014. Terima kasih kepada ahli team sales saya. Hopefully you all rank up ke director juga for the next time. Trip selama 4 hari dan 3 malam ditaja oleh Tupperware. Balik semula ke asal usulku. My great great great grandfather came from here! :)





Untuk target sale bulan ni team saya mesti cecah 10k. Boleh dapat uniform tupperware percuma dan duit poket ke Macau. Best juga buat business bila ada target dan sasaran kan. So sambil2 tu layan gambar sekitar tempat dan hotel Venetian yang akan dibuat perhimpunan director2 Tupperware di seluruh rantau Asia Pacific pada 27 February 2014 nanti.

 

 Venetian Hotel

House of Dancing Water

Senado Square - Shopping trip.

Ruins of St. Paul- macam A Famosa Melaka je kan....

 

2 comments:

  1. aku taknak byk..p macau nnti jgn lupe fridge magnet aku hehehhe

    ReplyDelete
  2. Fridge magnet vietnam pun aku asyik lupa jer nak pos bagi kat ko

    ReplyDelete

Ramadhan 1445 Tahun 2024