Tuesday, December 31, 2013

Penawar sakit pinggang atau back Pain?

Kalau anda problem back pain, mesti agak sukar untuk bergerak bila melakukan kerja. Lebih-lebih lagi bahagian pinggang. Nak duduk payah, nak berjalan payah, nak bangun atau solat pun sukar sebab masalah sakit pinggang atau tulang belakang.


Saya syorkan gunakan bengkung untuk memastikan bahagian pinggang dan abdomen anda disokong dan berasa kejap.

Bengkung Premium Beautiful aka Waist Nipper


Memang tahun 2014 mencabar dapat tugas yang lebih mencabar. Jadi memastikan kesihatan dan kecergasan anda konsisten, pakailah bengkung tak kira di mana anda bekerja. Di pejabat atau di rumah.


Saya mengalami sakit belakang kerana berdiri terlalu lama hampir 5 jam di bengkel. Bila pulang rumah, sakit menjadi-jadi. Nak solat, berjalan dan nk bangun dari duduk pun terasa sakit. Bila saya gunakan Waist Nipper Premium Beautiful, MasyaAllah sakit belakang beransur hilang, dan saya bebas bergerak kerana pinggang dan abdomen saya dibalut serta disokong oleh keluli2 di dalam bengkung tersebut. Tiada lagi rasa ngilu dan sakit. Memang menakjubkan dan saya berasa amat selesa. Terus cergas untuk buat sebarang kerja.


Harga bengkung ni bergantung pada saiz pemakai. Paling kecil nilai dia RM676 dan paling besar RM840. Ada life time warranty. Jika cangkuk tercabut, keluli patah atau fabrik koyak boleh dibaiki dengan percuma. Jadi memang berbaloi dengan nilainwangbyang anda keluarkan. Saya akan hantarkan ke stokis untuk dibaiki. 

Ini salah satu testimoni terbaik dari pelanggan saya.



Sms/call/whatassap 
Hasny 
012 7597929
013 6036630

No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024