Wednesday, March 5, 2014

My New Power Bank and Casing

Aku beli online saja. Beli semalam hari ni dah sampai. Wau memang pantas!! Aku pakai Samsung Galaxy Note 1. Yang mula2 keluar punya version. Aku beli RM599 dua tahun lepas. Murahkan. Sebab beli pakej Maxis, tp memang berbaloi. Internet laju, senang nak update blog dan fb.


Ada dua pack. Satu power bank. Satu lagi casing.


Total harga RM105 included pos. Thanks to opismate Nazmi sebab tolong belikan untuk akak. Hahaha aku malas sikit nak survey gajet2 nih! Bateri hp mesti habis sebelum balik kerja, kritikal betul. Nak beli tapi tak terbeli2...



Thanks jugalah pada casing aku dah lunyai dekat 2 tahun pakai.  Dah koyak2 dan patah hehe. Tak tukar2. Sama lah hp ni. Selagi hp ok. Boleh berfungsi. Mimpilah nak tukar baru lols!!

yeah, dah nampak mcm baru sikit kan! kan!
:)



No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024