Thursday, October 2, 2014

Tukar Kad Touch N Go



Punyalah lama aku pakai kad ni since tahun 2004. Aku buat kad ni kat pejabat dia di Jambatan Pulau Pinang dengan member opis aku. Reason kenapa aku buat kat situ hehe aku kat kerja kat Kulim, Kedah time tu. Dan second reason aku boleh dpt less diskaun RM5.60 per entry kalau banding harga tiket RM6.++ masa tu utk seberang jambatan. Aku pun tak berapa ingat. Tapi naik feri kos dia RM7.00.

Buat kad ni senang sikit sebab Penang memang tempat kami berlibur-tengok wayang, bowling, tgk PC fair dan macam2 lagi.

Minggu lepas aku nk top up tetiba je kakak tol kata tak boleh dah.... Kad ni dah expired. Hah!!? Aisey kena tukar kad baru.




So kena register balik kat opis dia kat Senawang Toll. Bayar rm10 utk kad Plusmines baru ni. Isk isk sayonara kad lamaku. Dah byk berkhidmat pada ku selama 11 tahun. Mengembara bersama aku dari utara ke selatan. Timur ke barat. Dan dari bujang sampailah dah berkahwin. Terima kasih banyak2....

No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024