Tuesday, December 23, 2014

Bagaimana cara menjadi distributor/ ejen produk Hai O Marketing.

Ok, sebelum aku ada cerita kat sini bagaimana dikatakan perniagaan ONLINE di sini. Dan hari ini aku nak cerita macamna nak jadi ejen produk Hai O Marketing dan menjalankan perniagaan ini secara online dan part time korang....

Pertama,

Anda perlu mendaftar dahulu sebagai ahli dan mendapatkan no identiti daripada syarikat Hai O Marketing. Sebelum u'olls mula berangan2 untuk membelanjakan keuntungan perniagaan yang korang mahu, u'olls perlu MENDAFTAR dahulu!! Daftar, jangan tak daftar.

Bayaran hanya RM50 untuk pendaftaran dan kita perlu renew setiap tahun dengan RM35 (macam renew lesen memandulah lebih kurang...).

Perlu diingatkan apabila kita berdaftar dengan syarikat maka kita akan tertakluk di bawah peraturan2 Hai O Marketing Sdn. Bhd dan DSAA (Direct Selling Association of Malaysia)

Pendaftaran penting bagi memastikan syarikat akan menghantar penyata pendapatan anda setiap tahun untuk anda declare secara rasmi pendapatan yang anda perolehi dalam perniagaan anda (tak kira perniagaan dibuat secara online atau off line).

Nak daftar?? Boleh hubungi saya . Atau silakan ke website ini https://mall.hai-omarketing.com.my/become_distributor.php .

Isikan butiran peribadi anda dan letakkan code distributor anda = 621299. Saya selaku distributor tersebut akan menjadi (sponsor) upline anda dan bertanggungjawab untuk daftar serta membimbing anda dengan sebaiknya.  

UPDATE 8 JUN 2015- Rasanya bila daftar di web kat atas ni company lambat bagi f/back. Ramai yang bagitau. 

Jadi kalau korang nak daftar jadi ahli segera just whatassap Hasny 012 7597929/013 6036630 okey. 

Kedua,

Setelah mendaftar, anda perlu fax atau kirimkan satu salinan muka depan akaun bank anda ke Customer Service Hai O Marketing (fax lagi senang dan cepat!). Ini penting supaya company dapat masukkan pembayaran komisyen secara automatik kepada anda, (diorang tak hantar check yek). Isikan juga borang permohonan sistem online kepada Customer Service tersebut. Borang boleh di muat turun di laman website Hai O Marketing Sdn Bhd.

Ketiga,

Dalam beberapa hari pihak company akan memberikan maklum balas email kata laluan (password) kepada anda. Anda boleh log in no distributer dan password tersebut sebelum menukarnya mengikut kehendak anda.

Tahniah, anda dah boleh mula berniaga!! Boleh membuat pembelian dan penghantaran secara online.

Setelah log in, anda boleh mengunakan aplikasi e-commerce ini. 


Dengan aplikasi e-commerce, anda TIDAK perlu berkejar ke stokis beli barang dan poskan kepada pembeli anda. Anda hanya perlu buat marketing atau promosi secara online atau off line.


Dalam e-commerce, kita boleh track proses pembelian dan penghantaran produk tersebut. 


MUDAH KAN!! 

Jadi jangan tunggu lagi, segera berdaftar dan menjadi ejen yang sah untuk menjana pendapatan sampingan anda. Tunggu entry saya selepas ini untuk penerangan kepada downlines saya bagaimana cara untuk membuat marketing secara online!!

Contoh whatassap pemintaan secara online. 




Sebarang kemusyikilan atau pertanyaan atau pendaftaran ahli boleh hubungi,

012 7597929
013 6036630

HASNY
SENIOR SALES MANAGER
EJEN BERDAFTAR : 619518

HASDAN ENTERPRISE,
SEREMBAN, N.SEMBILAN. 


9 comments:

  1. Terima kasih,saya antara yg berdaftar tapi masih tak tahu tentang perniagaan on line ni.terima kasih banyanyak banyak ye

    ReplyDelete
  2. Saya berminat..mcm mana nak daftar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh daftar online di link ini
      https://member.sahajidahhai-o.com.my/index.php/cartenroll/signupinfoext?param=new

      Delete
  3. Nak tnya, kalau nak stop jd member mcm mne? Kot2 nanti dah daftr, n nak bhenti sbb xde sambutan.. 🤔

    ReplyDelete
  4. Hai-O di Shah Alam.. I and my daughter went the other day... the reception was very poor. We waited for almost 20 mts, but nobody attended.. such a poor reception..

    ReplyDelete
  5. Nak tnya terslah isi nama new member hai o..mcm mana nak batulkan???
    Ingin tahu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila hubungi pihak hai o sama ada telefon di talian 03-3348 8588

      Delete
  6. Xperlu ambil brg ker? Dh dpt customer baru oder online?

    ReplyDelete

Ramadhan 1445 Tahun 2024