Wednesday, February 25, 2015

Mabuk ker???

Serious!! Ingat kalau dah beranak twice, rasa yang ke 3 mesti dah kebal kan, rasa tak mabuk lagi. Rasa pening2 lalat ker. Atau rasa macam dunia berpusing2. ROoopa-ropanyer sama saja T_T


Aku rasa ada masa2 tertentu jer aku raa tak nak bergerak ke mana2, sebab kepala aku berpusing2. Lagi best bila sindrom KEMALASAN pun melanda... PAstu ada orang tu jeling2 macam caya tak caya je kan hahahaha.

Tapi bukan aku sesaja pun, nak lawan pun sama juga. Badan aku juga yang penat dan letih. So bawak2 bertenang dan berehat jelar... 


Dah tau positif, aku tak pergi scan ke pergi klinik. Stail aku dah masuk 3 bulan baru terhegeh2 buat buku merah huhuhu sampai misi pun bising... 

Tengoklah dalam minggu ni atau minggu depan atau 2 minggu lagi hehehe. Aku ni bukan apa malas nak start balik rutin kena pergi menunggu kat klinik jer buat check up. Penat weiii nak tunggu!!

Tapi apa2 pun aku kena check juga sbb bab jaga kesihatan dan tau consideration badan dan janin  kita. Ok tak ok kan T_T


nantilah update lagi. Lepas husband bawak gi klinik nanti. Betul tak bang :P





2 comments:

  1. tahniah weh...
    alhamdulillah... ade geng la baby 2015..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak tau lagi ween, tak check lagi kat klinik huhu

      Delete

Ramadhan 1445 Tahun 2024