Wednesday, January 18, 2017

Ilhan main di playground

Ilhan dah pandai jalan jadi aku bawa dia main2 kat playground sebelah rumah kami ni. Tak de selipar, yang ada cuma kasut sahaja tapi dia macam payah je nak jalan pakai kasut. Jadi aku pakaikan sandal Qaireen masa dia kecik dulu. Lama sandal ni kami beli di Kuching Sarawak. Kira tahan jugak sandal cap Adidas ni. Menang dengan harga dia T_T.

Main jongkat jongket dulu. Sibuk mata dia melilau tengok sana sini. 

Inilah first time dia boleh jalan sendiri kat playground. 


Lepas jer cepat dan laju Ilhan jalan dan panjat tangga ish ish ish. Last2 aku juga kena panjat naik atas permainan ni. Aku rasa terjonggol kat situ sebagai makhluk paling besar sekali ahahaha!!

Execited dia main. Kasut warna pink hehehe!! kakak punya kasut daaaa.

Menjerit2 dia main, suka ler tu... 

Yipeeee. Main sliding pulak. Lepas tu nak panjat naik balik dari bawah hahaha. 

Dekat pukul 7 aku ajak dia balik. Uiii tak nak jalan balik rumah daaa. Terpaksa dukung. Besok2 kita main lagi yeee.





No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024