Friday, January 10, 2014

PROMOSI BLOG TUPPERWARE KU :)

Saya ada buat blog khas untuk Tupperware. Saya merupakan dealer produk Tupperware Brands sejak saya berkhidmat di Kuching, Sarawak lagi. Sehinggalah saya berpindah balik ke semenanjung. Tupperware adalah perniagaan direct selling pertama saya lakukan secara online dan offline. Dan saya di bawah naungan Mega Ace BC.


My blog :)


Kalau berniaga kita mesti buat apa yang kita suka. Ya, saya memang sukakan Tupperware sebab kualiti, kegunaannya dan sudah tentu warna dia yang ceria :p.


Di blog ini saya akan upload katalog dan flyers setiap kali kempen baru Tupperware Brands Malaysia keluar. Dan jika you all berminat nak beli pakej Tupperware atau nak join jadi ahli atau dealer boleh klik ke blog saya tupperwareallmalaysia.blogspot.com atau you all boleh klik di bahagian sebelah kiri blog saya ini.

Dalam blog ini juga saya akan berkongsi produk2 yang saya gunakan dan cara pengunaannya seperti NaturCare dan Nutrimetics.

Banner untuk blog Tupperware saya- Tupperware Lover Shop. 



Katalog Pertama bagi Kempen 1/2014



 Jom berkunjung ke blog saya dan sudi-sudikan lah untuk membeli produk Tupperware Brands di situ yek :)


HASNY
012 7597929

No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024