Sunday, November 1, 2015

Sambung berpantang di Johor

Minggu ni aku dan family pulang ke Johor. Kira sambung pantang di sini. Sepatutnya balik sekali naik kete ayah tapi hari Rabu, pak long kami di Batu Pahat meninggal. Jadi subuh2 pagi ayah balik awal untuk tolong uruskan dan hadir pengebumian arwah.

Jadi hari Jumaat baru kami sekeluarga bergerak balik, kebetulan Qaireen dan Umar dah abis peperiksaan di Pasti.


Sampai Johor, apalagi budak2 leka tengok tv sebab ada channel kartun kat rumah atuk dia hehehe. 

Jadi arini husband dan anak2 balik ke Seremban, tinggal aku dan Ilhan di sini. Sambung pantang sampai abis hari. Lagipun anak2 masih bersekolah lagi. Ada aktiviti2 diorang kena prrgi sebelum cuti sekolah. Majlis konvo dan majlis akhir tahun.

Husband sibuk marking paprr dan settlekan markah. Aku punya paper ada staf lain akan take over marking kelas tu. Hmmm tak tau ok ke tak student2 aku menjawab. Boleh time aku masuk hospital sama dgn waktu paper tu berlangsung. Bertalu2 whatassap student tnya formula mcm2 hahaha aku cuma ingt formula camne nk bersalin ajer....

Ok, kbai...

No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024