Friday, January 1, 2016

Terima dokumen GE Takaful

Semalam ejen GE takaful kami, En Wan datang ke rumah untuk serahkan beg merah ni. Setakat ni aku rasa puas hati dengan servis ejen kami, En Wan selalu update dan inform perkara penting. Aku kira bagus juga kalau mintak kat branch no ejen yang boleh kita berurusan. Company akan bagi yang ter'best' punya :)))



Dalamnya ada dokumen2 insurans aku dan plan pendidikan anak2. Aku ada cerita perihal medical card insurans di sini dan plan pendidikan di sini. Dan dalam beg tu ada disertakan sekali gift diari GE. Standard dah masuk tahun baru confirm bagi diari. Oklah dah settle bab ni. Untuk permulaan tahun baru 2016.

Cuma tinggal Ilhan saja, untuk buka akaun TH dan plan pendidikan. Cuma kali ni, plan pendidikan dia, aku fikir nak melabur dlm unit trust. Setelah baca buku Azizi Ali aku rasa saja nak cuba pelaburan lain pula. Janji ianya patuh syariah kan... 

No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024