Sunday, January 31, 2016

Cuti bersalin tamat!!

Aiseh arini last day  cuti setelah sekian lama berehat selepas bersalin Ilhan Wafiq bulan Oktober tahun lepas. Huhu dah start kerja dah bulan Februari ni... confirm aku jadi blur nak masuk kerja besok T_T

So arini pulak handphone Samsung Galaxy note aku buat hal. Dah lama sangat buat hal tapi bersabar jela. Last2 arini terus padam, charge2 tak masuk pun dlm bateri, adeh.. Tepon ni pun aku beli Disember 2012 kat Maxis, offer RM599 jerrrr... pastu tak sampai 2 minggu pakai, diorang keluar Samsung Galaxy note 2. Ooo payutlah diorg bagi murah je version pertama ni muahahaha.

Tepon yang dulu segan2 nak hidup kini dah terus tak hidup daaaa..

Jadi misi arini cari seterika baru (wah semangat nak gosok baju kerja ko) dan handphone baru bajet bwh RM300 bahaha.. agak2 dapat tak?? Ntah apalah nasib arini banyak pulak kete, jammed manjang je kat bandar seremban. Nak gi kedai Tye Hin pun payah T_T. Penuh je kereta, sebab nak dekat Tahun Baru China. Last2 pergi beli kat Seremban Prima je, cawangan baru dia. Tapi handphone tak jual, jadi beli jela sterika Panasonic baru. Pilih yang berat sikit sebab aku tak tekan2 bila mengosok baju, letih weh...


Pastu gi makan pizza hut... kat Aeon S2. Sebab nak celebrate harijadi anak perempuan kami, dan juga aku sekali (miahahaha). Aku dan Qaireen share hari lahir yg sama. Tak sangka dah bertambah umur dah anak beranak ni...


Bakul baju Ilhan untuk ke taska politeknik.


Malam tu dok kemas2 ler semua beg dan bakul anak nak antar gi sekolah lah, taska lah.. banyaknyer beg2 nak berangkut ke dalam kete pagi2 nanti!!

Berapa banyak punya beg dah....


Sian dia, besok dah kena dijaga orang lain dah. Ibu dah start kerja, tak boleh nak ulit2 awak setiap pagi dan hati T_T




No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024