Thursday, March 16, 2017

Akhirnya tewas juga... deman

NAk baik cepat. Ingatkan telan ubat batuk Woods dan panadol lepas tu konon nak telan air herba pulak...hmmm last2 tak jalan juga T_T.. Akhirnya aku serah diri, pergilah ke Klinik Kesihatan Pasir Panjang setelah dah 4 hari tak reda juga batuk dan sakit tekak. Suara tak usah cakap, dah hilang. Aku ngajar pun tak barcakap tapi pakai taip2 kat slide powerpoint jer keh keh keh.

Darth Vader yoo!
Disebabkan dah 4 hari batuk, nurse suruh aku pakai mask uhuk uhuk takut virus ke hapa ni T_T

 Doktor check tekak aku merah sungguh, tulis sijil MC arini dan besok (aku cakap aku tak kerja hari sabtu hehehe). Pastu suruh aku rehat, tak payah cakap sangat. Doktor pun heran kan "Macamana nak mengajar ye kalau suara tak de?" Hah tulah suara takde pun sanggup juga aku datang mengajar dalam kelas. Takde excuse punya...


Uii banyaknyer cokelat diorang bagi suruh telan nanti.

Ada dua ari lagi nak pergi bercuti ke Pahang... Tak tau lah aku dah sihat sepenuhnya atau tak. Harap2 batuk berkurangan dan pulih sedikit dengan makan ubat2 ni T_T




No comments:

Post a Comment

Ramadhan 1445 Tahun 2024